אופן ספייס פרוייקטים הוקמה מתוך חזון ורצון להעניק ייעוץ ועזרה בניהול פרויקטים של מעבר משרדים הן לבעלי חברות קטנות והן לבעלי נכסים פרטיים אשר ברצונכם לקבל שירות וליווי מקצועי להליך מציאת משרד או דייר.
אופן ספייס פרוייקטים מציעה חבילה נרחבת אשר מכסה מגוון שירותים על מנת לתת שרות לכל לקוח.
ההליכים שאנו מציעים הינם:
איתור ומציאת משרד או דייר לפי צרכים ואפיון תחומי פעילות.
ליוי וקידום הליכים במו״מ הכולל יעוץ כיצד נכון ״לסגור עסקה״.
ליווי וניהול מעורבות מול אנשי מקצוע נבחרים – עו״ד, אדריכלים, קבלנים, חברת הובלה וכיוצ״ב
השוואת מחירים בין קבלנים / בעלי מקצוע וספקים שונים וניהול מו״מ ומכרזים.
מעקב ופיקוח על קבלנים וכל הגורמים המועסקים ע״י הלקוח באופן שוטף באתר תוך כדי מסירת דיווחים שוטפים למזמין העבודה.
ניהול פרוייקטים ב-Open Space
מטרתנו היא לתת לכל חברה בכל גודל את שירות ניהול מעבר משרדים או לחלופין טיפול מקיף עבור בעלי משרדים למציאת שוכרים. השירות כולל ליווי מלא בכל הנוגע למעבר משרדים החל מאיתור נכסים מתאימים, ליווי וטיפול מול אדריכלים, עורכי-דין, קבלני שיפוצים, רכישת ריהוט, וכל מה שכולל בניהול הפרוייקט בכדי להעביר את החברה ממשרד אחד למשנהו בדרך הקלה והנעימה ביותר. אנו מציעים שירות זה גם בעבור בעלי נכסים אשר רכשו משרדים במגדלים החדשים ברמת מעטפת וצריכים מישהו שיטפל בכל הנושאים הללו עבורם.החל מאיתור לקוחות, טיפול בבינוי מרמת מעטפת, התנהלות מול הנהלת הבניין, אדריכלים, עורכי דין וכיוצ״ב. שירות זה הקיים היום במשק רק לחברות ענק כמו אמדוקס, אינטל ודומיהם, או לחברות נדל״ן גדולות אשר מעסיקות עורכי דין, חברות ביצוע ואדריכלים אין-האוס בדומה לעזריאלי, אמות, רובינשטיין ודומיהם.
נקודת המוצא שלנו בהקמת המחלקה בחברה הייתה שידע ונסיון הם כלי חשוב בהשלמת תהליכים לא פשוטים אלו. מכיוון שאנו בתור משרד תיווך בשיתוף עם חברה לניהול ופיקוח על פרוייקטים בתחום הנדל״ן חווים זאת ביומיום וכי בעלים נכסים וחברות רבות זקוקים לשרות זה אשר אינו קיים. החלטנו להקים את המחלקה בכדי להפוך את ההליך להרבה יותר קל ונעים גם בעבור חברות קטנות ובינוניות ובעבור בעלי נכסים פרטיים.
ניהול פרויקט באופן מקצועי, דורש מספר מיומנויות ויכולת שליטה מעשית של חברה המלווה. פרויקטים מאופיינים על פי רוב בדינמיות, סביבה משתנה והרבה חוסר וודאות הנוצרים עקב גורמים רבים השותפים בפרויקט כגון אדריכלים, עורכי -דין, קבלני ביצוע, חברות הניהול, פיקוח, הובלה, התקנה וכדומה.
כאשר מחליטים על הקמת פרוייקט, לרוב יהיו שותפים להקמתו מספר לא מבוטל של גורמים ואנשי מקצוע, לעיתים גם גופי מימון ותקצוב שונים. לפיכך נחוץ מנהל פרוייקטים אשר חווה זאת ביומיום ומבין בדיוק את הצרכים.
שלבי ניהול הפרוייקטים שאופן-ספייס מציעה בין השאר :
1.עיצוב ותכנון עפ״י אפיון מזמין העבודה.
2.בניית תקציב לפרוייקט.
3.איתור נכסים מתאימים.
4.ייעוץ באיתור ובחירה של יועצים והתקשרות מולם.
5.ליווי במו״מ בסגירת חוזה.
6.השוואת מחירים וניהול מכרזים בין אנשי המקצוע אשר ילוו את הפרוייקט.
6.קיום פגישות ותיאום בין הגורמים המעורבים בפרוייקט לרבות התנהלות שוטפת מולם ביומיום.
7.הימצאות באתר לפחות אחת ליום בתקופת הבינוי / שיפוצים.
8.מעקב ופיקוח בפועל על קבלן הביצוע וכלל הגורמים המועסקים תוך הקפדה על ביצוע נאות וברמה מקצועית ביותר.
9.דיווח למזמין על התקדמות הפרוייקט והערות לגבי ליקויים באופו שוטף.
10.בדיקה ואישור חשבונות לתשלום.
11.ניהול לוגיסטי לסידור החלל עד מסירת מפתח למזמין העבודה.
על מנת לאחד את כל הגורמים סביב אותה המטרה וליצור מצב בו כל אנשי המקצוע עובדים בתיאום ובשקיפות מלאה, יש צורך במנהל פרויקט שנמצא שמגיע מתוך חברה לנהול פרויקטים ויהיה בקשר על הגורמים ויתווך ביניהם. משהו שרואה את התמונה כללית וגם מצוי בפרטים הקטנים ומודע לאופן ההשתלבות שלהם. מנהל הפרויקט צריך להיות זמין ונגיש לכל אחד מהגורמים ויציב ומחובר למטרה ולביצועה.
לנו יש הנסיון להעניק לכם ידע מקצועי הכרות בניהול ארגוני מקצועי המבוסס על עקרונות בסיסיים שמובילים להצלחה.